Enterorokko voisko sitä muuta toivoo näin joulun alla, ensiksi se tarttui tyttäreeni ja seuraavana päivänä tuli mulle :/ on tässä pari päivää nyt mennyt hassuin fiiliksin en tie kutittaisko vai sattuisko, lasta tää tauti ei näyttäis haittaavan :) ..en muista millon viimeks oiskaan ollut aikaa vaan olla ja ihmetellä, aika hektisiä aikoja eletty, koko ajan ollu tekemistä.. nyt kun oon vaan ollut ajatusteni kaa on mieleen tullu vaikka mitä ajatuksia ja kysymyksiä, olenko huono äiti kun jätän lapseni viikoiksi? toisaalta mulla ei ole koulutusta joten se parantais tulevaisuutta, entäs mies miten meidän suhde muuttuu vai muuttuuko se? tuleeko siitä outoo kun nähdään vaan v-loppusin? kuinka se pärjää yksin pyörittämäs taloutta? vaikka toki asiasta on keskusteltu että lähdenkö opiskeleen ja mies on koko ajan kannustanut lähtemään ja sanonut että pitää kodin pystys sillä välin.. mutta kylläpä sitä vaan tulee mietittyä.. entäpäs sitten kun olen asuntolassa ja mulla on paljon aikaa vaan olla, alkaakohan mua ahdistaan sielä oleminen, vai saanko sillonkin järkeiltyä asiat niin että ratkasu on tulevaisuutta ajatellen fiksu.. ääh näin joulun alla ois kyllä paljon kivempiakin asioita pohdittavana mutta kyllä tuo lähestyvä Jämsään lähtö vie väkisinkin osan ajatuksista.. harmi että tällä hetkellä hyvin suurenkin osan..